Intimissimi

Intimissimi en Calzedonia geopend in Stadshart Amstelveen

Afgelopen weekend zijn Intimissimi en Calzedonia feestelijk geopend op het centrale plein in het Binnenhof van Stadshart Amstelveen. De vestiging in Amstelveen is één van de drie eerste winkels in Nederland. Het bekende lingeriemerk Intimissimi telt maar liefst 2000 winkels in 24 landen wereldwijd. Calzedonia is een wereldwijd opererende Italiaanse retailer van bad- en beenmode met ruim 1800 winkels. Beiden Italiaanse merken vallen onder de Calzedonia Group. 

Trots op komst Intimissimi en Calzedonia

Centermanager Ben Verheijen is trots op de komst van Intimissimi en Calzedonia:”Wij zijn trots dat wij één van de locaties in Nederland zijn waar deze twee populaire Italiaanse merken zich willen vestigen. Ons winkelaanbod is hiermee wederom uitgebreid, en daar zijn we trots op. Ook vinden beiden merken persoonlijke service belangrijk en willen zij elke klant een unieke winkelervaring geven. En dat past goed bij Stadshart Amstelveen!”

Over Intimissimi

Intimissimi is gespecialiseerd in Italiaanse lingerie en nachtkleding. Met meer dan 40 beha’s bewijst Intimissimi een brede collectie voor elke vrouw, stijl, model en gelegenheid. Intimissimi streeft ernaar van iedere winkelervaring een speciaal en persoonlijk moment te maken. Intimissimi is wereldwijd bekend door samenwerkingen met ambassadeurs zoals Sarah Jessica Parker en Irina Shayk.

Over Calzedonia

Calzedonia is een wereldwijd uniek concept gespecialiseerd in been- en badmode en verkrijgbaar bij 5000 winkels in 57 landen. In het voorjaar focust de winkel zich op badmode. Voor de beenmode werkt Calzedonia al meerdere jaren samen met Julia Roberts als ambassadeur. Calzedonia onderscheidt zich van andere been- en badmodewinkels door persoonlijke aandacht voor de klant. Zo geven de professionele medewerkers van Calzedonia onder andere kledingadvies op maat.

Over Stadshart Amstelveen

Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote namen zoals de Bijenkorf, Scotch & Soda, ZARA, Dille & Kamille, We are Labels, NA-KD, Massimo Dutti, Nespresso, Costes, G-Star RAW, Superdry en Van Gils. Er zijn ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een Vershart te vinden. Sinds 2012 heeft het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield een internationale classificatie toegekend gekregen voor kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Zo kunnen bezoekers van het Stadshart gratis gebruik maken van een personal shopper, onbeperkt Wi-Fi en een receptie voor wat extra gemak.

Intimissimi-1

Images: Sven Verbruci
Meer fashion artikelen? Check onze uitgebreide Lifestyle NWS fashionrubriek!
Wil jij op de hoogte blijven van al het laatste lifestyle nieuws en meekijken achter de schermen van de Lifestyle NWS redactie? Volg ons dan op Twitter, Facebook, Instagram en Pinterest!