About Lifestyle NWS

Lifestyle NWS is sinds november 2012 het online lifestyle magazine van Danielle Smit. Samen met een team van redacteuren heeft ze een plek op het web gecreëerd, waar sophisticated business ladies zoals zij, in één oogopslag de informatie kunnen vinden die aansluit bij hun belevingswereld. De doelgroep bestaat uit ondernemende, hoogopgeleide vrouwen van 25+, die niet alleen gefixeerd zijn op hun carrière, maar ook veel waarde hechten aan plezier, luxe en verdieping in hun vrije tijd.

Momenteel is Lifestyle NWS het enige online magazine, specifiek gericht op deze nichemarkt. Voor elk moment van de dag bieden de artikelen op www.lifestyle-news.nl inspiratie op het gebied van: carrière, fashion, tech, beauty, food, after work hot-spots, travel, design, auto’s en lifestyle. De website is aantrekkelijk vormgegeven, waarbij veel aandacht wordt besteed aan leesbaarheid, ordelijkheid en het visuele aspect. Geen schreeuwende en/of bewegende reclamebanners op de homepage, maar een mooie, rustige weergave van de artikelen, gerangschikt in logische rubrieken en waar mogelijk voorzien van foto’s en bewegende beelden. Advertorials worden alleen geplaatst als ze aansluiten bij de interesses van de doelgroep van Lifestyle NWS. Vanaf de start in 2012 groeit het maandelijks aantal unieke bezoekers van de website, eind 2020 bedroeg dit aantal 30.000.

Lifestyle NWS op Social Media

Lifestyle NWS is ook actief op diverse social media platforms. Onderstaand een overzicht met het aantal volgers (peil begin 2021).

Samenwerkingsmogelijkheden

Lifestyle NWS is bij uitstek geschikt als medium voor bedrijven/merken voor het bereiken van onze doelgroep van ondernemende vrouwen 25+, hoger opgeleid, financieel onafhankelijk, lifestyle gericht en carrière minded. Voor samenwerkingen die aansluiten op de interesses van onze doelgroep, mogelijkheden op maat en tarieven, neem contact op met Lifestyle NWS via info@lifestyle-news.nl